Com Hem vi börjar (inte) om igen

Här stressar man som en blåslagen snigel fram och tillbaka för att hinna hämta ut Com Hem-boxen för att ÄNTLIGEN få se hockey istället för att lyssna på radion. Länsderby idag ju, så det var värt hjärtinfarktsstressen för att hinna hem med boxen och koppla allt.

Men, nu blir det ingen hockey för mig. Bara för att Com Hem skickat en trasig fjärrkontroll. Tack för det!

Och nej, jag är kanske inte den som skulle vinna ett pris i någon teknisk tävling, men sätta i batterier, det kan jag faktiskt. Jag har dessutom provat andra batterier än de medskickade och suttit och provat mig fram och tillbaka. Trots detta fungerar det inte.

När jag sedan ringer Com Hem får jag först trycka in en massa val vilket säkert tog 5-10 minuter, varpå pengarna tickade iväg (eftersom det kostar pengar att få dem att hjälpa en med grejer man har genom dem). Till slut fick jag veta att jag stod som nummer 101 i kö och kunde räkna med 49 minuters väntetid. Nej tack.

Så, då var det jag, radion, ilskan och bitterheten igen. Känns ju familjärt, mysigt och traditionellt.

Nej, detta tänker jag inte glömma. SUCK.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad jag hatar när sånt händer! Vilket är alltid när jag köper något! Finns det 10 likadana varor lyckas jag alltid välja den trasiga. Min bärbara dator fick lämnas in på lagning efter 2 månader. Bara ett exempel. Suck!

2008-10-02 @ 20:23:53
URL: http://modoemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

slår vad om att många företag lever på att folk inte orkar säga upp sina abonnemang, lämna tillbaka prylar etc.



"tack för ditt tålamod! din plats i kön är nummer... femtusensexhundratrettioen! "

2008-10-03 @ 10:03:49
Postat av: hockeyblogg

kul med hockey :D

2008-10-03 @ 10:37:06
URL: http://finswehockey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...