Andras bedrövelser och min förträfflighet

murke säger:

jojjo har en (eller väldigt många men nu nämner jag bara en) hemsk jobbig ovana. hon äter aldrig upp allt på tallriken

murke säger:

ALDRIG

murke säger:

det ligger ralltid minst en makaron kvar.


Murkes redogörelse för Jojjos ohyggligt dåliga vana fick mig att fundera. Inte bara på frågan om trollungarna alltid äter makaroner samt om det var värt att koka snabbmakaroner eller om jag skulle skippa det och bara äta köttbullar, utan också på frågan om jag själv har någon dålig vana. Kan det vara så? Jag tänkte ganska länge och sen kom jag på att nej, det har jag ju faktiskt inte.

Det är så skönt att vara perfekt och felfri i den här felande världen. Indeed it is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...