Vinst är huvudsaken

Spelet är fortfarande under all kritik, men vinst är huvudsaken. Mats Zuccarello-Aasen, framspelad av Per-Åge Skröder och strategen Niklas Sundström, fixade hem två välbehövliga poäng. Riktigt skönt! Den sistnämnde är det dessutom omöjligt att låta bli att hylla (igen).

I övrigt är det svårt att ge något beröm vad gäller det sammanfattade betyget. Jag vet, jag är en pessimist och nu blev det ju vinst, men trots att jag inledde inlägget positivt så kommer min negativa sida fram och påminner mig om att spelet inte alls är vad man vill se. Det är ganska mycket press som läggs på Andreas Salomonssons och Patrick Yetmans axlar just nu...

Men, som sagt. Nu räcker det med gnäll och så ser vi positivt på denna segern istället!




Bild: Expressen


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas på en #22 och en #15 på isen på lördag! :D Jag ska till Södertäääälje! :D

2008-10-15 @ 06:05:43
URL: http://modoemma.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hoppas också att dessa killar finns med på isen på lördag :)

2008-10-15 @ 20:27:20
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...