Frieriet till Crosby

Men se här, nu behöver jag ju inte ens tänka ut något fyndigt själv. Amerikanerna (eller ja, de kan ju vara kanadensare eller något helt annat) har redan fixat bra idéer som jag kan kopiera rakt av. Fast byta ut Horton mot Crosby då förstås. Vem vill ha en rightare när man kan få en leftare liksom? Inte jag i alla fall. Förr tyckte jag att det var något speciellt med dessa rightare, men sen insåg jag att det inte var rätt.





Bilder: Aftonbladet


Men fem hål? Nåja, för Sidney Crosbys skull finns det så det räcker och blir över.

Fler roliga skyltar hittar ni här.

Förresten så är jag galet laddad inför morgondagen (eller ja, dagen). MODO-HV 71 först av allt och sedan Colorado-Boston. Hör och häpna, jag fick igång Com Hem-tjafset så nu blir det hockey i mängder framöver! Men nu blir det först lite Macahan innan det är dags att sova. Skolan kräver lite sömn åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Linda

Crosby har det där lilla extra och så är han så otroligt charmig och snygg! Så jag förstår varför du vill gifta dig med honom :)



Det gick inge bra ikväll, jag som hade en sådan bra känsla...

2008-10-09 @ 21:25:25
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...