Jag är så öppen och frisläppt!

Skön hockeykväll idag! Först spelar MODO mot HV och sedan ska Flyers möta Devils. Canal plus förgyller min (planerade) plugglördag.

Idag har jag ätit sparris för första gången i mitt liv. Beställer alltid samma maträtt på Stekhuset och brukar ge bort dem annars, men idag provsmakade jag en liten bit själv och upptäckte att det trots allt var ätbart. Vet inte varför, men jag har ju blivit så väldigt öppen för nya saker nu den senaste tiden. Testar ny mat, ny musik, nya studietekniker (nämligen att göra uppgiten man ska istället för att låta bli och låtsas att det regnar) och till och med nya människor som mina fördomar vanligtvis skulle ha hindrat mig från att ens hälsa på.

I övrigt så köpte jag schampo och balsam för totalt 60 kronor idag. För att prova och se om det verkligen är lika bra som riktiga hårvårdsprodukter som folk säger. Det är också väldigt öppet och frisläppt.

Hockey nu.


Kommentarer
Postat av: Fjoll

Du bara ljuger och äter kycklingsallad!

2008-10-26 @ 02:12:46
URL: http://amorous.webblogg.se/
Postat av: Anna

Äsch då, du är snäll :) Det var en duger-i-krig-artikel. Nothing more. Fotobyline får man nog bara om man är fastanställd eller har ett vik.

2008-10-27 @ 23:07:03
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...