Nu skriver vi historia

Vad är det som händer? Förlust efter förlust. Snark.

Men, vad som är betydligt trevligare är det faktum att jag fick A på min tenta. Dessutom känns det skapligt bra med både det ena och det andra så just nu får förlusterna stå tillbaka.

Ikväll klockan 21.50 sänds Macahan på TV4 Guld. Vilket genidrag av dem! Jag blir riktigt imponerad och kommer förstås titta bara av ren och skär trevlighet så tittarsiffrorna dras upp. Mig veterligen har serien heller inte sänts på TV4 tidigare, så det är ju lite av ett historiskt ögonblick.

Nej, idag är inte skrivlusten på topp och efter en hel dag med spatserande i ridhjälm bara för att och storstädning med tankarna på MODOs inte så upphetsande spel, så finns inte mycket att berätta om.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa vad händer? :/

Att det kan svänga så pass! Klockrent mot FBK, och sen bara botten i två matcher efter.



Kom igen nu MODO!

2008-10-11 @ 20:35:44
URL: http://modoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...