När det slår som en kollibri

Jag brukar påstå att inget gör lika ont som ett förlorat mästerskap eller en ny skada för Kung Forsberg, men det finns ju faktiskt saker även utanför hockeyn och vinnarna/förlorarnas värld som slår som ett järnspett i hjärtat även på mig som anses ha ett hjärta av sten. Dit hör att få veta hur en kär vän har blivit totalt sviken och just nu mår riktigt dåligt.

Det finns vissa saker man inte gör. Man sviker inte någon på ett sådant sätt och definitivt inte efter så lång tid. Det är ingen ursäkt att man är full. Man krossar inte det som man pratat om och som man sett som en sann och fin verklighet då, nu och i framtiden. Man gör inte den man älskar illa.

Att sitta långt bort och inte kunna göra något för att det ska kännas bättre är hemskt. Jag vet att jag flippat ur när du försökt krama mig, men jag lovar att jag skulle krama tillbaka allt vad jag kan nu. Så jävla hårt att du fick börja böla över något som känns i kroppen istället för i hjärtat där det gör som ondast.

Jag älskar dig raring! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...