Shaggy must die

Det ryktas om att min kära vapendragare och lika jävliga sadistperson, Murke alltså,  också ska skaffa en blogg. "Shaggy must die" är det preliminära titeln på bloggen där hon ska spy ut allt tjafs hon annars skulle ha vräkt över mig. Ett annat tänkbart bloggnamn är "du är ju lite småelak också utan samvete så du kommer älska detta", som hon alltid säger till mig när hon ska berätta något av hög skadeglädje-kaliber.

Murke, eller guldfisken som hon också kan kallas, har många åsikter om det mesta. På det viset är vi väldigt lika. Olikheten kommer sedan i vad det är för åsikter vi har. Inget fascinerar mig så mycket som att vi då och då tycker samma sak. Då blir jag alltid rädd att jag är döende, eller allra minst att något är fel.

Förutom hennes starka åsikter nu i veckan om att samhället ska ansvara för individen (vår ständiga källa till långa diskussioner där vi vill ha ihjäl varandra på ett långsamt och tortyrliknande sätt, eller ja det är nog bara hon som vill ha ihjäl mig, jag tycker bara synd om henne), att alla borde sluta äta kött, att det borde göras mer porr för kvinnor och så vidare och så vidare så har det förstås avfärdats en och annan diskussion om hår, vaxning och rakning.

Även där har Murke sin åsikt klar. Förutom att hon häromdagen  tyckte att livet är skit i allmänhet och fruktansvärt i synnerhet, så var hon också trött på att folk lägger pengar på hårbortagning så som vaxning och rakning. Jaha, man kan ju undra vad det spelar för roll och vad som skulle vara bättre att lägga pengarna på? Rädda Barnen antog jag skulle vara svaret från PK-Murke.

Men nej då, här överraskade damen stort. "Bio, färska blommor, bakelser och tivoli" blev istället svaret.  

Ja, kära Murke. ♥





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kan bara hålla med, och tänk vad våra grabbar kan få oss på bra humör :)

Hoppas de bevisar det ikväll också genom att ta tre poäng!

2008-09-23 @ 13:03:11
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...