Önskelista

Så var det snart dags igen för en av årets absolut största höjdpunkter. Dagen då hela världens lilla charmtroll föddes. Min födelsedag!

Här är, som traditionen lyder, en fulltankad önskelista. Precis i tid med endast 19 dagar kvar.

- Hockeybiljetter/pengar till det

- Mercedes CL 600 (Kung Forsberg och Bono har en sådan, så varför inte jag liksom?)

- Prenumeration på  Cosmo, SOLO och Glamour

- Plånbok som matchar min väska.

- Emporio Armani Diamonds

- I.d makeup rouge i färgen Glee

- Pengar

- Hanky pankys oavsett model och /färg

  




- Terminskort/ÅrskortFriskis & Svettis

- Träningsskor

- Betald tågresa Stockholm tur och retur när det är dags för NHL-matchen

- USB-minne

- Laddbara batterier till kameran

- Stavmixer (vuxenpoängen flödar!)

- Vargen poster från Gallerix

- Personlig almanacka för nästa år


        


- Säsongskort och Canal + Sport

- PresentkortGina, H&M, Kicks eller för beställning på Lookfantastic

- RidlektionerTimrå Ridstadion

- Golvlampa modell större

---

Stort GRATTIS till Ems som fyller 21 idag! Puss lilla yngel!

---

Men just exakt nu, så önskar jag mig mest lite sköna formbesked från MODO. Än så länge ser det riktigt bra ut. Salle är igång och spelar och har dessutom gjort mål i PP så början är det ju inget fel på!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Bara att slänga in ett grattis då. Modo gör ju vad dom kan just nu, bara för din skull...

2008-09-11 @ 20:16:19
URL: http://battrehockey.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...