Strategens testresultat

Jag hittade det här personlighetstestet hos Indiegrrl goes ego och här är mitt resultatet:



Bild: 41


Precis som alla andra små test så säger de kanske inte mycket om sanningen, men jag tycker det stämmer tämligen bra faktiskt. Men det där med att sätta planer i handling? Eh... Den varan skulle jag gärna vilja se lite mer av.

Sedan kan man ju stryka många av de där yrkena. Psykolog exempelvis. Hur skulle det gå? Jag skulle aldrig i livet kunna sitta och ta till mig en massa andra människors livshistorier och problem. Jag vill ju bara prata om mig själv. Men affärsstrateg däremot, eller strateg. Det är något för mig. Utan tvivel måste strateg vara ett av världens mest trevliga ord och absolut något underbart positivt.

Nåja, gör testet ni också!

---

I övrigt då? Jag vill bara passa på att framföra att jag idag fått höra att jag är en positiv människa. Frågan är då, är det ni andra olyckskorpar som påstår att jag är bitter som har helt fel, eller är det jag som är en bra skådis?


Kommentarer
Postat av: Häxkäx

Tja, jag vet inte, låter det här som jag?? :P



Din personlighetstyp:



Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

2008-09-10 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...