Rolig utmaningslista

Jag hittade den här roliga listan hos Angelica och jag måste säga att den kom som fallen från skyarna just nu när jag sitter och har tråkigare än tråkigast.

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Hehe vad generös du är snorunge!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Men vad händer nu då?

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Häx kissar och tänker på dig.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Tror du inte att när ja kommer hem te ormboet å sätter på ugnen för att värma mat så är det nåt fel på ledningarna te den så att larmet går!!!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hey babe, hur är det på tåget?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Duktig Morr!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag är sugen!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Men Morr, kan du inte ens laga mat i micron?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Per Svartvadet är i kanal 5 studion nu

10. Din romantiska replik?
Är du full ella?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Don´t leave me!

Gör den ni också!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha. tur att nån fler än jag uppskattar min kassa humor :P

2008-09-27 @ 10:44:08
URL: http://emmaeliz.blogg.se/
Postat av: murke

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Jag är sugen!

:rofl:

hahahahha

2008-09-30 @ 14:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...