Människohandel vore något

Ännu en sparsam dag. För 59 kronor styck från Ellos inhandlade jag följande:



Synd att det här med människohandel inte riktigt har slagit igenom i mitt land ännu. I så fall hade jag lagt 59 riksdaler på mini-versioner av de här godingarna.

     

1. Murke ser ovanligt beskedlig ut. Allt för att visa sin stora kärlek till mig.
2. Sassa och Ems gör varsin version av Morran-minen. Jag ger dem en 10:a i betyg.
3. Jojjon, min sötnos. Den trevligaste bilden jag kunde hitta. Alternativen var att ta en på hennes baksida eller en på oss båda och det strök jag snabbt eftersom jag såg ut som en gammal döende heroinist på dödsbädden.


Mitt stressiga pluggliv skulle kännas en aning lättare om jag kunde plocka fram dem lite då och då. Eller för att vara ärlig, i princip hela tiden.

Imorgon åker jag tillbaka till Sundsvall och utan tvekan kommer jag att sakna Arvika big city. Inte bara OKQ8 utan också människorna från den här metropolen, och inte bara kvartetten här ovan utan hela högen. Ni vet vilka ni är. Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Emma

den finns där hela tiden : )



dom kommer från have2have !

2009-04-22 @ 21:50:35
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...