Hårigt igen

Äntligen har jag fått bort det gula halmhåret!


    

   


Att jag ser ut som om jag svalt en citron har inget med håret att göra utan är en direkt reaktion på all oreda och röra som finns i den här lägenheten. Det kan få även den mest gladlynte att sluta dra på smilbanden.

Samma min och utseende på bilderna, men jag ville försöka få fram färgen och flera bilder ger kanske lite mer rättvist resultat även om det ändå inte ser rätt ut. Bilderna får det att se grått ut, men färgen är i alla fall en blandning mellan massor av ljusblonda och lite mörkare slingor i en askig ton. Jag blev toknöjd! Sedan ska det väl nämnas att det inte blev så mycket mer än topparna som klipptes bort, men även om det inte kortades av särskilt mycket så blev det fräscht och riktigt snyggt. Vårigt!

Hockeyn var ju en besvikelse av stora mått. Vilken suckmatch. Detta trots att jag körde uppsatt hår, åt non stop och hoppade hopprep. Miserabelt.

För övrigt har jag fortfarande inte utsett Stones bästa låt. Jag jobbar dock på det och ser just nu Ruby Tuesday som mest trolig vinnare. Vi får se.

Imorgon ska jag plugga, plugga, plugga och inget ska få mig att smita undan. Men nu ska jag dra lott mellan de här två aktiviteterna och se vilken som får förgylla kvällen.





Kommentarer
Postat av: murke

äh, marie din fåntratt! 10 cm är ingenting på ditt långa hår! det växer ut igen vettu. kluvna topparb gör ingen glad (skulle vara sara i o f, friskt hår är inte hennes grej..)

färgen är ursnygg! (jag ser på mitt gula spektakel och blir avundsjuk!!)



MEN SLUTA PLUTAAAAAA :P

2009-04-27 @ 23:45:33
Postat av: Josefine

Jag håller med, sluta pluta! ;) Fast så brukar jag också göra, och har fått en massa skäll för. För övrigt så tyckte jag att ditt hår blev URSNYGGT, nu är det JAG som skriver ut en bild på dig och tar med mig till Jennie. SÅ vill jag också ha!



Tycker DU om när jag använder STORA bokstäver lite titt som tätt? :D

2009-04-28 @ 11:59:03
URL: http://strindlund.blogg.se/hastlivet
Postat av: Anna

Shit, vilka blå ögon du har människa. Fint!

2009-05-22 @ 20:46:35
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...