Noll till hundra

Igår var def all världens jävla skitdag och idag är det min stora lyckodag! Sådana vändningar gillar jag.

För ovanlighetsn skull har jag ett filmtips som inte har med vare sig westernkulturen att göra eller är att betrakta som en komedi. Pojken i randig pyjamas, se den!




Bild: TV4


Jag rekommenderar den till samtliga, särskilt Mäster.

MODO presenterar förhoppningsvis nya målvakten idag. Jag är ju en smula naiv så när det var tal om en 31-årig goalie så började jag fantisera hutlöst vackra drömmar om Martin Biron i kassen för världens bästa hjätar. Nåja, det var en fin dröm åtminstone. Nästan lika fin som den om ett fotmirakel som får Kung Forsberg fit for Stanley Cup- och Le Mat-fight igen eller den om att Samuel Påhlsson vänder hemåt och visar sin sköna magi i MODO.


Kommentarer
Postat av: Josefine S

JA! Sitsträning får det bli! Trevligt! Jag tycker att du skall spendera hela helgen här, jag är i behov av en god vän.

2009-04-29 @ 10:19:38
URL: http://strindlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är hur skönt som helst! Och det bästa av allt är att jag får bo här för samma hyra som i min lilla 25-kvadrats i ett halvår, eftersom jag fick flyttbeskedet bara två veckor innan flytten :D En 44-kvadrats etta för 1800 är svårt att hitta annars :)



Hahaha jaa en film har fler önskat, får be honom göra om fällningen. Du vet när man går bakom nån och petar den framför på hälen så det snubblar till lite? Så skulle han göra, men lyckades snöra ihop mina men så fötterna kom i kors och jag fällde mig själv och flög fram på knäna hahah :D

2009-04-29 @ 15:10:11
URL: http://ccm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...