"Det är ju så man löser sina problem - man låter dem lösa sig själva!"

Finns det något bättre än vänner som ställer upp och hjälper en? Ja, inget går ju upp emot att se Kung Forsberg briljera och personifiera perfektion på isen eller att se sitt lag vinna Stanley Cup, OS-guld, SM-guld och så vidare och så vidare. Men sen minsann, ja då kvalar det där in.

Ännu bättre är det när hjälpen kommer i form av korta och  koncista råd i stil med det Ems delade ut här. Jag brukar få höra att jag är omöjlig att ge råd till, eftersom jag ändå inte lyder dem, men ett sådant här råd, ja det kan inte ens jag låta bli att lyda.

Gamla Morran - panikstressar och tokpanikar över alla problem och "problem".
Nya Morran - låter problemen lösa sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...