...Men mest önskar jag mig en frisk Peter Forsberg...

Förra året fick jag höra följande:
"När man är snäll får man mer av tomten, bättre lycka nästa år!"

Och nu är det ju nytt år, och alltså nya möjligheter att få lite julklappar. För återigen har året som gått varit mitt snällaste år och sådant bör ju belönas. Här är min önskelista (utan inbördes ordning):

*Ridlektioner (presentkort)

*Macahan på DVD (förstås)

*Hanky Panky-trosor

*Hanky Panky Bralet, candy

*Gymkort (presentkort)

*Träningskläder

*Paddelborste



                                      




*Redken All Soft Heavy Cream

*Schampo och balsam från Kerastase Reflection

*Prenumeration på Cosmo

*Presentkort på Gina Tricot, H&M, Lookfantastic, Everyday Minerals, Cubus, Bik Bok, Åhlens, Kicks...

*Cover all mix från Make Up Store

*MP3

*Mineral Veil från i.d



                              



*T-shirts, till exempel Rolling Stones, Twisted Sisters, David Bowie och liknande

*Presentkort på personlig almanacka

*Jetset klocka från Ur och Penn, lila med strass

*Extrabatteri till kameran

*ESPN 360

*Revlon hårinpackning/färgbomb i brun nyans

*Tvättmaskin


                                    




Utöver detta önskar jag mig fred i min hjärna och kropp om det finns någon begåvad person som kan fixa detta lagom till julafton.

Sådär, nu är det bara att välja och vraka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...