Hanky Panky - turtrosornas Rolls Royce

Världens bästa trosor, Hanky Panky!




Egentligen är det absurt och galet att betala nära på 200 kronor för ett par trosor när man lika gärna hade kunnat köpa ett par för 49 kronor (eller inga alls). Men nu kan inte jag rå för att Hanky Panky är universums bästa trosor, eller att MODO råkar vara i behov av lite tur.

Turtrosor kan förstås inte köpas bara så där utan det är ju något som bli och växer fram, så att säga. Men när nu Kelly tipsade om en tävling som annordnades av underklädesbutiken Bodhi så var jag tvungen att köpa ett par. Var man med och tävlade om en Hanky Panky-presentask så fick man nämligen 25 procent rabatt. Jag har de här rosa färgerna sedan tidigare och nu blev det de här nedan i färgen baby blue. Lite surt att bara beställa ett par, men med tanke på förra fredagen så är det helt enkelt så att pengarna behöver hållas i ganska ordentligt.


Inte att jämföra smed Anders Melinder eller Peter Forsberg, men likväl
förhoppningsvis något som kan råda bot på MODOs spel.


Kanske kommer de här bli ett par turtrosor de också en dag. Man får liksom hoppas det med tanke på priset. Om de för tur med sig och vinner en match åt MODO (gärna fler, tack) så känns köpet mer motiverat och jag slipper ha dåligt samvete för vad jag lägger pengarna på.

---

Tack världens bästa mormor som i ur och skur står ut med att jag ber om uppskov på att betala tillbaka. Hade hon hellre köpt mat denna månaden hade det inte blivit någon hockey för mig nu på lördag. Men så är det, världens bästa mormor svälter hellre än att jag ska missa matchen. Så ja, där ser ni var min uppoffrings-gen och stora generositet kommer ifrån.

---

Jag försöker sova, men är förstås totalt sömnlös. Dels oroar jag mig för att det inte ska fungera och dels är jag helt sjukligt galet upphetsad över det faktumet att, ja ni vet. Att han finns med i laguppställningen. Att det händer. Haha, jag kan inte varva ner eller släppa tanken på det för en endaste sekund. Åh vad jag älskar detta!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad kul att du ska få se matchen live! Vi är två om att oroa oss för att det inte ska fungera, samtidigt som man är helt exalterad över att nummer 21 är tillbaka i MODO.



Nu håller vi tummarna för att han ÄNTLIGEN ska få bevisa att han är tillbaka på allvar!

2009-02-10 @ 18:37:09
URL: http://persson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...