Jag är så förlöst!

Underbart! Detta var det mest förlösande på galet länge. Ja, inte på Nina Hemmingssons ironiska vis, utan på riktigt. Tokförlöst. Gud vad skönt!

Tack MODO, tack, tack, tack. Världens bästa hjältar visar att de ska fixa det här och att klättringen uppåt kommer bli ett faktum. Ja som sagt, förlösande.

---

Murke tycker det är sexigt och erotisk med vampyrfilmer. Men då är hon ju också dum i huvudet. Tantsnusk för fjortisar med blod och äckel är inget för mig. Tedenbys dribblingar igår däremot, det tycker jag är erotiskt. Hockeyporr, mums. Jag ska erkänna att jag inte trodde det skulle gå vägen igår. Jag hade en sådan där jobbig känsla om att det inte skulle bli någon vinst utan att småkronorna skulle gå samma öde till mötes som USA. Segersötman efter MODOs sköna seger satt förstås i och det kändes lite för bra för att vara sant att det skulle bli två segrar på en dag. Men herregud vad underbart det var, och herrejävlar vad jag ser fram emot morgondagens final!

Jag har visserligen halsfluss, men ändå känns allt galet bra just nu! Och vet ni? Till skillnad mot alla andra så tycker jag det är trevligt med halsfluss. 2007 var det nämligen en viss allsmäktig och bedårande person som hade svår halsfluss och fick se sina hjältar vinna SM-guld... Så ja, det här kommer bli bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...