"Gud vad snygg jag var i brunt hår"

Jag har tappat bort Spotify. Eller ja, inte jag, utan datorn. Världens bästa uppfinning fanns på startmenyn men nu är den inte där längre, och Windows Vista kan ju inte söka reda på något i vanlig ordning. Därför får jag nu hålla tillgodo med Youtube och lite Outlaw Pete. Men hur nöjd är jag över detta? Inte alls, förstås.

Dagens tråkigaste var för övrigt när jag slökollade på bilder i bildmappen och råkade se en skitsnygg bild bland alla de där miniatyrerna. "Gud vad snygg jag var i brunt hår" tänkte jag och kunde inte för mitt liv förstå hur jag missat den snygga kombon av blå ögon och mörkbrunt hår som jag hade på den där bilden. Men. Som vanligt i mitt liv var det ett men i det hela. För när jag tittade lite mindre slött på bilden så insåg jag att det ju inte var jag på bilden, utan Courtney Cox. Så nu börjar jag lite smått fundera över om det faktiskt är så att min narcissism är lite värre än befarat. Mycket troligt också ett symtom på en hjärntumör? Eller bara en allmänt uppkörd hjärna?


Courtney Cox

Tänker dock mest på Kung Forsberg när jag ser den här bilden. Kanske på grund av ögonfärgen? Eller bara för att jag alltid tänker på honom? Vet inte, bryr mig inte, och tror inte ni är så intresserade av det heller.

Nu ska jag börja förbereda mig för projekt läggdags. Jobb imorgon. Men jag kanske ska se på film först. Frågan är bara vad? Lutar förstås åt att det blir Macahan, men det är ju ett dilemma i alla fall eftersom jag måste välja avsnitt. Valfrihet är inte alltid det bästa.

Stockholmsfjollan: Hoppas Majsan biter dig i knävecket. Det skulle betyda mycket för mig, och jag skulle då helt kunna slopa alla tvivel om att inte jag och hon kommer bli goda vänner!


Kommentarer
Postat av: P

Om hon bits i tår och händer då? Kläder smakar också gott :P

2009-07-19 @ 10:17:57
URL: http://amorous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...