Challa lalala vad jag är bra

Charlottenbergs shoppingcenter - troligtvis Sveriges sämsta köpcenter. Men vad gör det? Nu var det Challa som var på tapeten, och jag bangar ju som bekant inte att bränna lite pengar. Jag hängde förstås glatt med, men särskilt glatt blev det inte. På McDonalds fick vi vänta 30 minuter för att få en hamburgare och mina inköp var inte roligare än att man till och med hade kunnat hitta det i Arvika big city en söndagskväll. Nötcremé, hårborttagningsmedel och solskyddssprej.

Men en sak gjorde hela trippen lite bättre, och det var mina hockeymjukisar som jag inhandlade billigt inklusive tröja och stor mysfaktor. Ett fynd! 

---

Med det här inlägget ville jag inte säga mycket mer än att det är fint väder, att jag har fått en ögoninflammation och att jag trots allt lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...