Dagens hjälte: Fröken Bitter

Damen fixade biljetter till U2 i sommar! Min hänförelse är gigantisk. Jag har redan tackat henne genom att dela med mig av mitt nobla sällskap, men jag ska nog ta och ge henne något också. Kanske en kram.

I övrigt ville jag bara inflika vilken mästerlig talang jag har inom mig. Jag och Guitar Hero. Behöver jag säga att jag är kunglig på detta? Ja, det här också.

Plugghelg de luxe. Men bara en helg till, sedan blir det en hel månads fri-helger i Arvika. Det ska jag utnyttja med mina favorittroll.


Kommentarer
Postat av: Emma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar?



Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!!



Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida.



Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-14 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...