Paris Hilton och jag

Jag gillar Paris Hilton och hon gillar (förstås) mig. Givetvis är hon inte ensam. Även Fröken Posh är, som synes, ett riktigt Morran-fan.






Jag gör mig bra som tomte och ser väl dessutom ganska tillfreds ut med att bli lite slickad av en tjej? Dessutom har väl Gisele aldrig varit snyggare än så här?


       


Ni som också står högt i kurs hos Paris, Victoria och Gisele eller vill få pryda en graffitimålad vägg kan kolla in jätteroliga sidan Photofunia som jag hittade hos Kelly. Absolut perfekt underhållning i väntan på andra halvlek.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Gillar dina fotomontage! Eller f'låt, dina fina autentiska bilder!

Din blogg verkar helskön! Hamnade här när jag sökte en bild som jag helt fräckt norpade till min egen blogg. Var det ok??? F'låååt igen annars!

2009-03-30 @ 15:38:51
URL: http://tashmiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...