Hur jag skulle se ut som svartrockare

Se, det är visst inte bara Nina Hemmingsson som gör seriestrippar av mitt liv.  Här är ju jag personifierad av Lise Myhre. Har Murke färgat håret blått kanske?


Klicka för att se den i större version.

Nu ska jag lyssna på Thin Lizzy och The Kinks för att piggna till lite, sen blir det stan, skolarbete ett, skolarbete två och mitt i allt detta ska jag försöka lista ut hur jag ska hantera slutspelet utan MODO på bästa sättet utan att helt trilla nedför kanten. Kladdkaka är ett alternativ. Ett hett sådant. NHL är ett annat. Tack, tack, tack!

Blonda Häxan, hur går det med min kycklingvän? Lever han? Jag håller tummarna.


Kommentarer
Postat av: murke

Går å funderar på blått hår, men just nu är det bara tråkigt gult, finns det nåt värre Marie? Skulle vara svälten i världen då.

2009-03-12 @ 19:06:01
Postat av: Morran

Nä... Svälten i världen tycker jag inte alls är något att hänga i granen emot att ha tråkigt gult hår. För övrigt tror jag du skulle passa ypperligt i blått. Som lite kontrast till det röda liksom.

2009-03-12 @ 23:47:39
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...