Enda grejen vi har gemensamt

Jag och Murke tycket, som bekant, olika om det mesta här i världen. Hockey, världsproblem, män, hästar, sprit, musik, film, hår, politik, estetik och ja... allt.

Men en sak har vi gemensamt. Vi tycker båda två att den här scenen ur avsnittet "Hillary"  i How The West Was Won - Familjen Macahan, är en av de absolut bästa som någonsin gjorts.



        

         

          



Jag ber om ursäkt för den makalöst vedervärdiga kvalitén, brist på bilder så man får ett vettigt sammanhang och diverse annat som kan vara bra att lämna en brasklapp om - men; använd fantasin och förställ er det hela. Visst är det bra?

Man vet liksom inte riktigt vart man ska ta vägen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ä N T L I G E N nån mer som är som jag! :D Jag säger bara Masjävlar, Varannan Vecka, Vinnare & Förlorare, Livet är en schlager, Tomten är far till alla barnen.. Listan kan göras lång!! :D

2009-05-19 @ 19:01:25
URL: http://ccm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...