Jag fortsätter trixa

Nu har vi musik på bloggen!

Jag tänkte på de stackare som inte har Spotify eller som ibland sitter vid datorer där man "absolut inte alls under några villkors vis" får ladda hem Spotify eller andra program. Jag tänkte alltså på mig själv.

Men nu är det problemet löst. Hädanefter kan jag sitta i skolan och lyssna på musik inne på min blogg istället för att bråka med youtube eller liknande vilket bara tar tid och energi från det där jag borde göra, det vill säga skolarbetet. Detta är alltså bra ur många perspektiv. Måste säga att jag saknar Blixten lite. Nu skulle hon få se på "gubbrock" minsann.

Givetvis är det inget som drar igång och spelar automatisk och givetvis är det bara bra musik, Morran-musik.


                          U2 på Ullevi i somras

Musikspelaren hittar ni här till vänster i sidmenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...