Jag ska bara ha och ha

Är det inte konstigt att man kommer hem från England, med shoppingmeckat London, och direkt beställer från H&M? Jag kan minsann aldrig låta bli och är alla företags dröm. Bara det ramlar in lite nyheter eller erbjudande så har jag klickat hem en beställning snabbare än jag hunnit svara på vem som blev årets NHL-rookie säsongen 94-95 eller vem Christopher Lee gästspelar som i Familjen Macahan.

Och på tal om det, vad shoppades i England då? Ja det blev inte så mycket som jag hade velat, förstås. Lite smink och hårgrejer fick dock följa med och eftersom kläderna fick stanna kvar var det alltså inte mer än rätt att köpa hem lite från H&M nu.

 

 


Dagens i-landsproblem: Min spotify-lista har nu blivit så lång att jag inte orkar leta igenom den när jag vill lyssna på en specifik låt. Därför måste jag söka upp den på nytt och därmed blir det en massa jobb med att återgå till min spelningslista igen.

 

Nu blir det True Women och sedan förhoppningsvis sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...