När djävulen är borta dansar gud på bordet

När MODO i lördags fortsatte plocka hem poäng och Kung Forsberg fortsatte leverera fanns inte jag på plats framför TV:n. Fröken Bitter hade lurat med mig ut till stallet istället. Hade det blivit förlust hade jag förstås lagt skulden på mig själv, men nu är det ju okej ändå.

Men varför gör han sådana här delikatessmål när jag inte ser matchen? Inte för att jag vill klaga över gjorda mål, men ändå. Lite besviken blir jag ju över att gå miste om att se detta live.





För övrigt: Åh vad härligt det är att se Hinote igen! Nu hoppas jag att MODO tar hem tre poäng i dag och att Kung Forsbergs förkylning inte blir långvarig.


Kommentarer
Postat av: erture

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden. En julklapp kanske?

2009-11-24 @ 21:12:13
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...