Yours Truly, Angry Mob

Lite för mycket Kaiser Chiefs och lite för lite pluggande är dagens genomgående tema. Nu är frågan om jag ska lägga mig eller om jag ska plugga. Suck, vilka svåra beslut jag har att ta itu med.
I morgon åker jag till Stockholm och på torsdag är det England som gäller!  

Jag har börjat packa, men det är inte klokt hur mycket som inte får plats och hur dåligt humör jag kan bli på. Kung Forsbergs lyckade träning lättar dock upp och det blir nog bra detta, trots att jag kommer befinna mig i världens omittpunkt vad gäller hockey och därmed missa det mesta. Jag kan erkänna att jag fortfarade är grinig över detta, men mitt stenhjärta längtar faktiskt för mycket efter Jojjon, Ems och Murke för att jag ska avboka och stanna hemma.

Om planet kraschar? Ja, då har jag tänkt mig att mina tillgångar ska delas till mindre behövande. Den Blonda Häxan får den här bloggen som hon tycker så mycket om. Herr Trötter får Kung Forsberg-tröjan och min samling turtrosor. Fröken Bitter får den andra MODO-tröjan, som en sorts uppvaknande för henne. Jag betvivlar att hon skulle ha hjärta att inte bli en sann MODO:it för att hedra mig. Min hjärna (om den hittas) donerar jag till Murke om nu inte hennes plan skulle krascha det också. Jag tror hon skulle se det som en ära och bli nöjd över att äntligen kunna få en bild av vad som pågick där inne. Mina föräldrar och övriga får dela på övriga materiella tillgångar och Majk får hålla till godo med mitt ekonomiska kapital som en sorts återbetalning på en tiondel av det jag snikat till mig av honom genom åren.

Slut på morbida tankar. Jag blir rädd att det blir så här nu när jag yttrat det... Men å andra sidan har jag flera gånger utropat att jag vill se mig själv bli mångmiljardär och det har inte hänt. Nåja, förhoppningsvis så blir inte detta mitt sista blogginlägg.

---

Nu valde Spotify Stones Start me Up, och då är det alltså underförstått att jag inte har hjärta att gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: hannah

Hej Hej,



Jag gillar din blogg! Jag har några frågor om när du beställde hårprodukter. Kan inte du maila mig så kan jag maila frågorna? Hittar inte din mail på bloggen.



/Hannah

2009-11-10 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...