"Man blir så förbannad att man nästan börjar gråta"

Frustration. Jag får ångest över hockey. Hela soppan med Andreas Salomonsson och Niklas Sundström, förlusterna, bristen på anfallsspel, tabelläget och glappet till lagen ovanför och att turtrosorna sviker... Ja ni förstår grejen. Tyvärr har jag just nu inte så mycket realistiskt hopp om att detta ska ordna sig. Eller jo, klart jag har det. Allt går väl bara man blir arg?

Colorado och Philadelphia har ju däremot inlett desto bättre, men av någon anledning får jag det inte att fungera när jag vill streama matcherna så jag får tyvärr inte vara med och se framgångarna. Jag behöver en dataexpert. Jag behöver mamma.

---

Årets inlägg? Nej, nu ska jag lägga mig. Jag tror hjärnan kokar upp snart och att jag får kallbrand i ögonen. Sömn måste kunna råda bot på detta. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...