Världens underbaraste poppare

Vissa tycks inte riktigt begripa att min musiksmak är tämligen bred. Vissa tror att jag bara lyssnar på "gubbrock" och försöker få detta till något negativt. Vissa fick en totalchock när jag berättade att jag faktiskt gillade tre låtar av Broder Daniel.

Någon fick en chock när vissa är med i videon Shoreline:




Här ser ni Den Blonda Häxan som förstås nästlat sig med i bild. Från hennes glansdagar som poppare. Klicka på bilden för att se videon.

Efter att ha kommit med dagens musiktips vill jag också hissa och dissa lite TV:

Morran hissar: Bonde söker fru. Varför har jag inte sett det tidigare?
Morran dissar: Grey´s Anatomy. Nä nu räcker det! Först tog de Burke, sedan fick vi inte ha George kvar och nu kanske Izzie försvinner. Jävla skitserie som alltid förstår. Det tog mig och Den blonda Häxan flera timmar för att sansa oss efter att ha sett Alex Karev i tårar.

Nu: Hockey! Sedan: Analysera BBC News och skriva hemtenta/PM.



Kommentarer
Postat av: Världens underbaraste poppare

Jamen du milde. Är det nåt man alltid kan räkna med så är det att bli uthängd i denna blogg i all sin glans; med könssjukdomar, kattskräck och stjärnor under ögonen.

2009-11-01 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...