Grattis till mig!

Mats Sundin lägger av. Väntat, men det hindrar inte att det känns enormt tråkigt.

Men en sådan här dag, 30 september,  är ju inte bara jämmer och elände:
Present ett: Kung Forsberg finns med på plats när Colorado Avalanche inleder säsongen och hyllar Joe Sakic.
Present två: Jag lyckades undkomma Den blonda Häxans fagra stämma. Aldrig har jag väl varit så glad över att inte kunna svara i telefonen som då.

Dessutom är Suddens avtackande väl placerbart i kategorin "det gör ont men på ett fint sätt" och därmed får jag väl anse det passa ypperligt att beskedet kom just i dag.

Och i dag börjar Grey´s Anatomy. Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Petra - mitt liv i Schweiz

cool header :D

2009-10-01 @ 18:17:00
URL: http://petrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...