Morr som hatar hemskheter

Egentligen gillar jag inte att erkänna att jag är en fegis, men ärligt talat så är jag inte bara rädd för knivar och blod. Jag är också rädd för hängning och strypning och jag är heller inget direkt fan av diverse andra hemskheter.

Män som hatar kvinnor, usch.

Filmen var en tiopoängare, och gud vad jag ser fram emot efterföljarna. Men jag och Fröken Bitter har bestämt att det inte är lämpligt för mig att se dessa på bio om jag vill slippa att bli portad. Inte heller är det särskilt smart att ha djur i närheten som kan få men av höga och plötsliga ljud i form av hjärtskärande skrik. Men fruktsallad, vaniljvisp och daim till, det tror jag är bra.

Tio poäng blir det också till bitterdamen för den här helgen. Bra kämpat, lagat, uppassat, cyklat, ridet, tänkt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den är ju sjukt bra den filmen!

2009-09-14 @ 21:48:00
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Morran

Ja men fy fan vad hemsk! :o Jag var livrädd, haha. Stackars Josse fick agera dagisfröken. Men lätt att jag ska se efterföljarna. Men får nog hålla någon i handen, hehe.

2009-09-16 @ 22:24:04
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...