Nu är det dags igen...

I dag blir det en efterlängtad klippning och färgning. Ganska mycket ska kapas, inte bara topparna. Dessutom är jag fortfarande i valet och kvalet om jag ska färga kalufsen brun. Jag kan liksom se framför mig hur jag går helt crazy och ber min frisör att klippa 30 centimeter och göra mig till en smart brunett.

Men sen tänker jag... Nä.

För när jag väl sitter där så kommer det inte finnas mycket annat än feghet kvar, och så slutar det med att jag trippar därifrån nöjd och belåten, men med samma frisyr och färg som när jag kom dit. Bara lite fräschare.

Men ingenting är ju omöjligt. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...