Budgetshopping från Halens

Oj, bara 39 kronor och 49 kronor och 149 kronor! Då måste man väl vara både handlös och fotlös för att inte klicka hem dem. Välkommen hem till Morran, sötnosar!

 
Scarf, 39 kronor. Linne, 49 kronor. Klänning, 149 kronor. Allt från Halens.

Hoppas bara att det korallfärgade linnet kommer. Okänt leveransdatum klingar ganska negativt och jag skulle inte bli förvånad om jag senare får ett meddelande om att det inte dyker upp. Nåja, kanske onödigt att ta ut sorgen i förskott?

I morgon blir det nog blir en heldag med Ems för att shoppa lite till. Jag ska kolla på underkläder, MP3 och eventuellt en baddräkt. Jag ska ju börja simma varje morgon klockan halv sju är det tänkt.

Nu: Fortsatt jobb. Tre intervjuer, skriva två artiklar och få tag på bilder är det som gäller. Sedan är det skolarbete som gäller hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...