Heja Rolf-Göran!

Färdigjobbad för dagen och nu laddar jag för att sitta bänkad framför TV:n och se världscupfinalen. Givetvis håller jag tummarna för Rolf-Göran Bengtsson, men trots att förutsättningarna förbättrats så ser det fortfarande ut att bli svårt för honom att ta hem det. Men, är det någon som är som bäst när det gäller så är det ju just han.

Blir det inte svensk seger så hoppas jag på Marcus Ehning eller Rodrigo Pessoa.

---

Jobbade lite i går också. ARK hade klubbtävling i dressyr så jag var där för första gången på flera år. Det var sig likt. Kaffeautomaten fungerade som vanligt inte och ridhusmörkret är fortfarande förödande för superkameran. Dock var det flera fina hästar och jag blev lite småkär i en fuxfärgad ponny som var skrämmande lik en buse jag red för typ hundra år sedan.

I alla fall, dressyrtävlingen var inte det bästa för mig som lider av grav ridabstinens. Fröken Bitter försökte få mig att köpa en häst i går, och jag börjar bli rädd för att jag snart låter mig ledas in på ett sådant spår. Huuu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...