Kung Forsberg trillar ner från piedestalen

Eller tar jag i nu? Ja, det gör jag. Trillar ner gör han knappast, men kungakronan har börjat svaja lite oroväckande. Årets bakslag är här. Trodde aldrig att den här dagen skulle komma. Att jag skulle anse att Kung Forsberg gjorde något fel. Men nu har den kommit. Nya flickvännen är 22 år. Alltså 22. Född 1987. Årgång just exakt samma som jag.

Och så har jag levt här i hela mitt liv med tanken att allsmäktige Kung Forsberg är ouppnåelig inte bara på grund av den gud han är utan också för hans ålder. Sedan gängar han sig med en tjej som inte är ett enda år äldre än mig. Jag har alltså slängt bort mitt liv på... ja vadå? Inget vettigt.

Finns det verkligen ingen annan (äldre) åldergrupp med en passande tjej för Kung Forsberg? Typ, vem som helst? För med det här beskedet så kommer ju mitt livsmotto hädanefter gå från "Gräv inte i smöret, bre rakt!" till att bli "Kan Nicole Nodin, 22, så kan jag!" och av någon anledning känns det som en tämligen prestationskrävande grej att sätta upp på min redan fullsmockade att-göra-lista. Hm...

---

Nu: Heja Djurgården! Sedan: Bus med Murke, Ems och Sassa.
 
Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...