Tummen på rätta stället

Nu är äntligen möblerna på plats. Tyvärr var det inte bara att sätta ihop allt. Min lägenhet var ju sedan innan fylld till bredden av allt och inget så jag var ju tvungen skruva isär de möblerna jag skulle byta ut. Sedan är det ju svårt att bestämma hur allt ska placeras och när man lider av grav beslutsångest går det lätt åt några timmar...

Nåja, nu står det där det står. Nu är det bara alla småsaker och allt som ligger nedpackat som ska ställas någonstans. Får försöka hitta plats åt det nu.

Fröken Bitter var en ängel som var med i går. Hon styrde upp när jag fick anfall och såg dessutom till att jag fick mat i mig (ingen skräll). Men sedan svek hon förstås och lämnade kvar mig med alla delar utspridda. Är ganska säker på att hon förväntade sig att jag skulle ha problem att få ihop allt, men nej då. Ingen tumme mitt i handen här inte. IKEAS möbler har aldrig haft så bra passform som nu! Jag måste nog närapå utnämna mig till någon typ av expert på detta...

I morgon blir det fortsatt plockande och sedan grillning. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...