Ut med det gamla, in med det nya

I dag blir det heldag med plock här hemma. Först en tur till IKEA och handla möbler (jag och Fröken Bitter har dock tänkt hinna svänga in och äta lunch först, gissa vart?) och därefter ska alla inhandlade möbler sättas ihop. Ungefär där börjar problemet: Hur ska allt få plats?

Detta ska jag köpa i dag:


                                                                                                                            Bilder: IKEA

Och förstås en massa småsaker. Lampor, vaser, växter och liknande står på inköpslistan. Sedan i kväll (eller i morgon) tänkte jag förklara hur jag vill ha i den här fängelsehålan. Dagens handlande är bara startskottet.

Kommentarer
Postat av: sessan/hitler

Doing the Max for lunch så klart!!!

2010-08-25 @ 12:14:17
URL: http://fashionforoldies.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...