Vågar pusta ut lite

Jag plockar hem bästa möjliga betyg och Kung Forsberg assisterar och målar. Inga konstigheter.

Visst, mål efter 18 sekunder och sedan en assist, det är sådant hockeyguden gör alla dagar i veckan med förbundna ögon och ihopkedjade fötter. Spelmässigt vet vi att han fortfarande håller världsklass, så det är inte poängen som är det viktiga nu. Men ändock - lite vågar jag pusta ut. I alla fall för en kort stund.

För en liten kort stund andas jag ut och låtsas som att den där foten aldrig ställt till med problem. För ja, det är ju om foten fungerar som spelar roll. Träning och internmatcher med MODO, match med Icebreakers förra veckan mot Ramsele, i dag mot Karlskrona och i morgon möter Icebreakers Västerås (utan mig på plats). Det blir sista etappen i det stora testet. Då vill vi ha ett bra besked. Hoppas, hoppas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...