Världens bästa Lurke Kberg

Tempot rullar på i 190, men nu tar jag en välbehövlig paus för att gå och träffa min älskade Lurke! Kberg, Wallin, långis, Lurke... Kärt barn har många namn. Det är på det sättet vi är mest lika, tror jag.

I alla fall så är Lurke Kberg en av mina allra närmaste vänner. Trots att hon sedan tusen år tillbaka (nåja, sju i alla fall) bor i Nuppsala och det därmed är sällan vi hinner träffas så är det alltid som att vi sågs senast i går. Vi surrar på om allt och inget och så äter vi lite popcorn och surrar lite till.



Blir en promenad runt Jössefors, perfekt. Dessutom spöregnar det så vädret hade inte kunnat vara mer passande. Nostalgi på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...