Världens bästa ♥

Åh vad tacksam jag är över att ha världens bästa människor omkring mig!

Efter lite tankevurpor så har mina nära fått mig på rätt spår igen. Jag älskar min familj och mina vänner. De plockar fram det bästa hos mig och påminner mig om det som ju är jag. De får mig på rätt spår.

Och även om jag saknar en del av de bästa så mycket att det gör ont så är jag ändå lyckligt lottad som har en så bra familj och nära vänner-skara. Tack!

Jag vet att jag inte är världsbäst på att visa uppskattning. Jag vet att det händer alldeles för sällan. Och jag vet att det lätt låter lite... krystat och kliche-aktigt. Men jag försöker. Det är tanken som räknas, och jag tror ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...