Att växa upp

När jag var liten ville jag vinna schabrak och täcken med stora Agria-tryck eller brodyr. Jag vann aldrig något. Men det som är intressant, nu när världen gått hundra resor framåt, är att man numera kan köpa dessa begagnade på Tradera. Lämpligt för dem som liksom jag tyckte målet var viktigt och vägen dit totalt oväsentlig.

Men nu har jag ju ingen häst, så det känns omotiverat att handla hem saker som ska ljuga alla rätt upp i ansiktet om att jag minsann vunnit en tävling sponsrad av Agria och/eller själv är sponsrad av Agria.

Istället har jag andra saker jag vill ha. Jag har växt upp och hästtönten är ett minne blott. Nu vill jag ha en sådan där polotröja som visar att jag är sponsrad av Trygg-Hansa och är man nog att stå och domdera i båset. Ni vet, klassikern.

Vart får man tag på en sådan? Har redan kollat Tradera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...