Billigt är gott!

Ett litet tips: Två strukturlinnen med brottarrygg från H&M för 49,50 kronor. Helt okej, tycker jag.





Du hittar dem här. Perfekta vid aktiviter när man ska bli frisk och svettig. Jojjon säger: "Då har väl inte du någon nytta av dem". Och nä, det har hon nog rätt i.

Dagens mest underskattade låt: Take Back The City med Snow Patrol
Dagens mest underskattade grej: Min personliga almanacka
Dagens mest underskattade hockeyspelare: T.J Galiardi (fyra poäng mot blåjackorna i natt, hurra!)

För er som skiter i att H&M har två linnen för under femtiolappen har jag ett annat tips. Perfekt för er som är lika kulturella som jag och som inte kräver sömn för att fungera som en normal människa, samt har superkanalen TCM att tillgå: Klockan 4.40 visar de underbara westernfilmen Across The Wide Missouri. Väl värd att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...