Men se där, visst blev det genast ljusare!

Man kan ju inte säga annat än att Canada och MODO på bästa möjliga vis sätter ett stort fint plåster och förband över såret. För mig var ju Canada det självklara valet i vilka jag ville se som guldmedaljörer (förutom Tre Kronor förstås) och att det är min favorit Sidney Crosby som avgör gör ju inte saken ett dugg sämre. En drömfinal med ett drömslut, helt enkelt.

Frågan är om Sid The Kid ska behöva kallas The Next One längre? För sanningen är att det knappast kan finnas en större hjälte i Canada än han, och därmed är det ju läge att börja prata om honom på samma nivå som den riktige The Great One. Eller överdriver jag nu igen?

Och MODO i går då, som går och vinner med 10-3 över Färjestad, bara sådär.
Tack, tack, tack!

Edit: Nä, inte överdriver jag. Nu sa till och med David Fjäll att Sidney är The One, och då är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...