Svidande tårar gör ont

Olyckor, oflyt och otur står mig upp i halsen. Björn Ferrys bragd i går var så härlig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men sedan kom ju all skit på en gång med Anja Pärson i spetsen med sin olyckliga krasch. Anja är en av mina absoluta favoriter och att hon satsar allt - ger allt - är så underbart beundransvärt. Kraschen var riktigt obehaglig och läskig och är det värre än vad första undersökningen visade så kommer mina svidande tårar att explodera. Hon är värd framgång nu, inte uteblivna medaljer på grund av knäskador.
 
Att Per-Åge Skröder dessutom missar resten av säsongen känns orimligt surt som pricken över i. Usch. Nu hoppas jag bara att skadorna och missödena håller sig undan och att det här blir en bra hockeynatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...