Jaha, torsdag i dag

Nu ska jag och Fröken Bitter ha en helkväll med storhandling (hurra...), restaurangbesök och därefter bio. Joel Kinnaman i Snabba Cash blir det, förstås, och jag ska äta massor med popcorn och röda remmar och har bestämt mig för att inte reta någon annan än möjligen mitt sällskap.

Allt detta för att fira att Nichlas Falk i går fyllde 39 år (vilket jag egentligen betvivlar eftersom han väl spelat i Djurgården i 300 år nu?), sörja att det var 51 år och en dag sedan Buddy Holly dog och dessutom helt enkelt för att unna oss något.

...Och som uppvärmning så lyssnar vi på American Pie med Don McLean. Och så gnäller jag förstås över att jag missar hockeyn. Men vad gör man inte för sina vänner? Gör man aldrig något annars så är det kanske dags att börja... Heja MODO! Gör så jag blir jävligt bitter över att jag missade matchen!



                                             Jag ♥ Bitterdamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...