Morning Glory

Eftersom jag hade svårt att få ur mig något annat på telefon än "Mmm... Jo, jag saknar din mat" så kommer det här istället: Jag saknar dig massor, Fröken Bitter. Inte bara din mat.

Söråkerskan fixade en snygg jacka till mig och framförallt: Jag ska få rida lektion med hennes polska ögonsten. En julklapp så fin som något. Jag har verkligen saknat ridningen och nu ska det bli ändring på det. Bitterdamen har lovat att ge mig ordentligt med träningsvärk, ridorder och tidiga morgnar. Min lycka är total. I alla fall nu, vi får se hur lycklig jag kommer att vara fredagsmorgnar klockan fem...

Och nu när jag ska sätta igång med ridningen så måste jag ju ha en bra ridtröja. Jag har bara tre krav. A) Att den är bra, B) jäkligt snygg och C) att det är den här:

      

Vem vill investera i denna underbara hoodtröja från Mary Kings kollektion för Tom Joules till mig? Anmäl ditt intresse snarast. 

---

Skolarbete är det som gäller nu innan hockeyn drar igång. Och uppladdning, förstås. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...