Bloggar hellre än pluggar...

Dags att smita undan lite! Hela dagen har gått åt till skolarbete, så varför inte ta en liten paus när man ändå har hjärnan med sig?

Om behovet att vara omtyckt. Fröken Bitter var snabb med att informera mig om att Nina Hemmingsson återigen hoppat in i min värld.





Kompromisser och diplomati är jag helt för så länge det blir som jag vill.



---

Spelade TP i går. Vann inte. Dog nästan. Murke vann istället, trots en av världens mest allmänbildade trios emot sig. Jag hade lite svårt med känslorna då. Halva jag var illamående och hade dödsångest, att förlora mot Murke känns inte bra. Men andra halvan var så stolt över min lilla vapendragare att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen.

För övrigt tycker jag att jag hade världens sämsta frågor, är bitter över att jag missade frågor om Rolling Stones och Status Quo. Dessutom, hur mycket hjälper sport skills när man får frågor om hundspann? Pricken över i blev Johnny Depp som totalt krossade min vinstchans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...