Nu är vi tighta igen jag och H&M

Converse och kopior på den där basket/street-modellen är inte någon storfavorit hos mig, men när jag trillade över de här paljettskorna på H&M blev jag kär.




Paljetter, mums! Jag behövde dessutom något nytt på skohyllan och den här modellen blir perfekt. Priset är dessutom inte något att klaga på, 149 kronor. Jag tog de svarta men funderar faktiskt på att beställa hem även de andra två. Skorna hittas på barnavdelningen.

Förutom skorna blev det lite annat också. Jag har, som vanligt, hittat en hel del vårnyheter som jag vill ha men nu blev det mest lite reaplagg och underkläder.





Måste. Ha. Trekants-BH:n i aprikos och svart. Också. Men nu har ja ju en anledning till att beställa en omgång till.

---

Hockeyn gick ju åt helvete, både JVM och MODO-matchen. Nu hoppas jag det blir ett plåster i form av en bronsmedalj. Anton Lander får gärna fortsätta målskörden från förra matchen så Timrå-tattarna blir nöjda. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...