Tre tunga pinnar

MODO spelar smart, stabilt och framförallt som ett lag med hjärta, vilja och glöd. Fantastiskt underbart skönt att se!

Om man börjar med Roman Malek så ser han lugn och fokuserad ut och inger lugn, något jag inte känt på länge. Jag tycker det är fantastiskt att se honom stå där och vara helt grym i målet och visa varför han plockades hit. Han har verkligen visat att han är en riktigt bra målvakt och inte släpper han en massa returer så man får hjärtat halvägs ut genom munnen heller. Tack och lov. Överhuvudtaget är det den där lugna, hoppfulla känslan som fyller en just nu. Hela laget tycks ha växt 20 centimeter och utstrålar nästan den där pondusen som Kung Forsberg har.

Ska jag hitta något att anmärka på nu så är det att Dan Hinote möjligen skulle kunna göra något åt den där mustaschen. Men det är inget jag lägger någon värre negativ energi på. Så länge han är den han är ska jag vara tyst om ytligheter. Men just det: Hur gick det med The Gods tänder och läppar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...